En vecka har gått...

Jaha då har en veckas semseter sprungit iväg, men skönt att ha tre till :)
 
I tisdags fick jag min efterlängtade puff, stort packet var det! Är rätt nöjd med den...kunde varit lite mer fyllnig i den bara...men det går att köpa mer! Lite senare stack vi iväg till kiviks marknad...snacka om att det var kö ditt, kändes som man stod där i evighet. Hittade lite gottis o så fångade jag dessa bland klorna:
 
Och i onsdags träffade jag Emelie, vi tog oss en skön promenad o så spelade jag lite xbox med hennes dotter celine.

I torsdags åkte jag o Madelen till helsingborg för att shoppa på väla. Hittade ett linne jag var ute efter o så blev det lite småsaker med.
 
I fredags blev det lite grillning på stranden. Det blev lite i sista minuten, stack inte iväg förens efter halv tio på kvällen. När vi kom dit så var såklart gallret borta så vi fick improvisera o resultatet blev dethär:
 
 
Nu i helgen har det blivit grillning o film tittade i norra åsum hos Sandra o Tobias.
Får se vad som händer för skoj denna veckan :)
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Vart köpte du puffen? Vi fångade med en del fåglar på kivik och sjöbo :)

2012-07-25 @ 17:24:31
Postat av: Linda

Köpte puffen på blocket, det är ett företag i gbg säljer genom blocket!

2012-08-06 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0