Då var semestern snart över...

Jaha..då börjar man jobba igen på fredag :(  Vill vara ledig mer!!
Har varit mycket i Sandra o Tobbes hus o hjälpt till, vilket är skoj. Kul o se sen när allt är färdigt.
Det blir att man åkter dit en runda senare idag.
 
Igår kom mamsen på besök,
vi stack iväg o shoppade lite på jysk sen vidare till willys.
På willys har de en salladsbar som jag velat testa. Så det blev att vi smällde ihop en egen sallad till middag. Kan verkligen rekomendera den, finns mycket gott att välja på!
 
Detta skrivbordet fick följa med mig hem från jysk. Har velat ha ett scrapbooking bord ett tag nu så det är de jag ska ha det till, min egen lilla hörna :)
Hittade två små söta korgarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0